-
Zwroty i reklamacje
Zwrot urządzeń i odstąpienie od zakupu
Wszelkie zwroty powinny być poprzedzone informacją:
pocztą elektroniczną na adres: zwroty@klimatyzacja-polska.pl
lub
pocztą tradycyjną na adres:
Klimatyzacja Polska
ul.Wspólna 3/7, 35-205 Rzeszów
W przypadku braku wcześniejszej informacji o zwrocie produktu, Sprzedający zastrzega sobie prawo do możliwości nie uznania zwrotu.
pocztą elektroniczną na adres: zwroty@klimatyzacja-polska.pl
lub
pocztą tradycyjną na adres:
Klimatyzacja Polska
ul.Wspólna 3/7, 35-205 Rzeszów
Zwrot urządzeń
Urządzenia zwracane mają być fabrycznie nowe, kompletne i nie noszące znamion użytkowania, a opakowania producenta nie powinny mieć śladów otwierania. Produkty i urządzenia w stanie nienaruszonym powinny zostać zwrócone na adres nadawcy znajdujący się na liście przwozoym kuriera (naklejce z danymi adresowymi na paczce). Przesyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona do transportu. Koszt zwrotu produktów i urządzeń pozostaje po stronie Kupującego.
Zwrot środków
Sprzedający zwróci środki Kupującemu do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu produktu, którego stan będzie zgodny z wyżej opisanym.
Reklamacie i zgłoszenia serwisowe
Wszelkie serwisy i reklamacje należy zgłaszać:pocztą elektroniczną na adres: serwisy@klimatyzacja-polska.pl
lub
telefonicznie na numer: +48 516 940 266 lub +48 505 510 153
Doradca Klimatyzacja Polska ustali z instalatorem możliwy termin usunięcia usterki lub skontaktuje Kupującego z instalatorem w celu bezpośredniego ustalenia dogodnego terminu. W przypadku wad nie będącyh wadą gwarancyjną urządzenia bądź wynikającą z błędu instalatora, instalator poinformuje Kupującego o kosztach wykonania serwisu a po akceptacji wykona usługę. Rozliczenie między instalatorem a Klientem pozostaje pomiędzy nimi. Szczegóły określone zostały w Regulaminie sklepu.